Reserveren

01-01-1970

Via onderstaand formulier kunt u dit concertbezoek reserveren in de Oude Kerk Zoetermeer.
Vanwege de beschikbare ruimte in de kerkzaal geldt er een maximum aantal bezoekers.
Voor bezoekers in rolstoelen worden aparte plaatsen vrijgehouden, voor andere bezoekers geldt een vrije plaatskeuze.

Na invullen van uw gegevens ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail op het emailadres dat u hebt ingevuld.

Let op dat u uw emailadres bij de reservering juist invult, zodat u de bevestigingsmail op dit emailadres ontvangt.

Mocht u niet binnen een kwartier de bevestigingsmail hebben ontvangen, probeert u het dan opnieuw, of stuur een mail naar concerten@herbergoudekerk.nl zodat wij naar de oorzaak kunnen kijken.

Wanneer u niet bij het gereserveerde concert aanwezig kunt zijn, stuurt u dan alstublieft een email ter annulering naar concerten@herbergoudekerk.nl, zodat anderen van de vrijgevallen plaats gebruik kunnen maken.

Graag tot ziens in de Oude Kerk in Zoetermeer!

Dit concert is volgeboekt, er zijn helaas geen plaatsen meer beschikbaar.