Luistert u graag naar klassieke muziek?
Herberg Oude Kerk Zoetermeer organiseert stijlvolle concerten in de monumentale kerkzaal van de Oude Kerk in Zoetermeer.
Hier spelen professionele musici klassieke muziek van hoog niveau, in een prachtige akoestiek, die uniek is voor onze stad.

Lunchpauzeconcerten
Bezoek onze goedbezochte Lunchpauzeconcerten in de Oude Kerk, elke woensdag* van 12:45 tot 13:15 uur.
Al sinds 2004 klinkt hier wekelijks klassieke muziek uit diverse stijlperioden, uitgevoerd op verschillende muziekinstrumenten door getalenteerde beroepsmusici.

Carillonconcerten
Beluister in de Dorpsstraat of het Wilhelminapark de vrolijke klanken van het carillon in de kerktoren, die elke eerste zaterdag van de maand van 12:00 tot 13:00 uur voor u wordt bespeeld.

Speciale concerten
Bezoek onze Speciale concerten, die een extra lange duur hebben.
Deze worden enkele keren per jaar voor u georganiseerd.

Bent u benieuwd?
Open onze Concertagenda om te zien welke musici gaan spelen en welke programma's zij brengen.
Bekijk onze Concertfoto's voor een impressie van eerdere concerten.

Wij heten u hartelijk welkom bij onze concerten!

Wilt u een zaal huren in Zoetermeer?
Zowel de grote kerkzaal van ons 18e-eeuwse kerkgebouw als de drie ruimten in moderne aanbouw De Herberg kunt u huren voor verschillende activiteiten. Denk aan recepties, bruiloften, vergaderingen, cursussen en andere bijeenkomsten.
Veel gezelschappen hebben al met plezier gebruik gemaakt van deze mooie locatie!

Hier vindt u meer informatie over de huurmogelijkheden:

Huren van de kerkzaal

Huren van de zalen in De Herberg

* Lunchpauzeconcerten op elke woensdag met uitzondering van feestdagen, de zomervakantieperiode of bijzondere situaties.