23-03-2020

Concerten voorlopig geannuleerd

Vanwege corona-maatregelen

Vanwege de afgekondigde maatregelen van de overheid, waardoor de meeste samenkomsten in Nederland voorlopig zijn verboden, zijn wij helaas genoodzaakt alle geplande concerten in de Oude Kerk te Zoetermeer vanaf nu tot 1 juni 2020 te annuleren.

Wij begrijpen dat dit voor zowel de musici als voor het concertpubliek een onvermijdelijk maar ook onplezierig bericht is, en wij delen hun teleurstelling.

Het is momenteel nog niet duidelijk wanneer onze concerten weer kunnen worden hervat. Volg onze media voor latere berichten hierover.

Wat wel doorgang kan vinden zijn de Carillonconcerten, die in de openlucht plaatsvinden vanaf de toren van de Oude Kerk.

Zie ook deze informatie: Overheidsmaatregelen voor aanpak coronavirus

Dank voor uw begrip voor deze noodzakelijke maatregelen.

Herberg Oude Kerk Zoetermeer