06-10-2020

Lunchpauzeconcerten stoppen voorlopig

na 7 oktober 2020

Vanwege de recente overheidsmaatregelen ter beperking van verspreiding van het coronavirus zijn wij helaas genoodzaakt om na het concert van 7 oktober 2020 onze Lunchpauzeconcerten in de Oude Kerk Zoetermeer voorlopig te beëindigen.

Wij hebben moeten vaststellen dat het financiëel en organisatorisch helaas niet verantwoord is om voor slechts 30 bezoekers de Lunchpauzeconcerten nog doorgang te laten vinden. Deze onprettige maar onvermijdelijke beslissing hebben wij na zorgvuldige afweging moeten nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Zodra het weer mogelijk is om voor een groter publiek Lunchpauzeconcerten te organiseren, zullen wij dit via onze media communiceren.

De Carillonconcerten, die in de openlucht plaatsvinden vanaf de toren van de Oude Kerk, en de Orgelconcerten zullen, voor zover nu bekend, wel doorgang vinden.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw bij onze Lunchpauzeconcerten te mogen ontmoeten.

Bestuur van Stichting Oude Kerk Zoetermeer / Herberg Oude Kerk Zoetermeer