20-09-2020

Nieuw concertenseizoen

Tweede halfjaar 2020

Inmiddels zijn voor het nieuwe concertenseizoen diverse concerten ingepland, die in onze Concertagenda zijn opgenomen en die wij van harte bij u aanbevelen!

Carillonconcerten

De maandelijkse carillonconcerten op zaterdag worden in de zomervakantieperiode voortgezet.

Het carillonconcert op 1 augustus vindt plaats in het kader van Cultuurzomer Zoetermeer.

Tijdens Open Monumentendag 2020 op zaterdag 12 september zullen in en om de Oude Kerk verschillende muzikale activiteiten plaatsvinden.

Lunchpauzeconcerten

Na de zomervakantieperiode zal op woensdag 2 september 2020 weer een nieuwe reeks wekelijkse Lunchpauzeconcerten starten!
Wij hebben opnieuw een mooie concertagenda met gewaardeerde professionele musici voor u kunnen samenstellen. De deur van van de kerk opent elke woensdag om 12:15 uur.

Het Lunchpauzeconcert op 16 september maakt onderdeel uit van het Festival Klassiek Zoetermeer. Het Pianoduo Beth & Flo zullen dan een extra lang concert geven.

Orgelconcerten

Op zaterdagmiddag 26 september zullen ook de Orgelconcerten worden hervat, met een concert door Ronald de Jong, de cantor-organist van de Oude Kerk Zoetermeer.
Later zal meer informatie volgen over de volgende Orgelconcerten.

Bij al onze concerten in de kerkzaal sluiten wij aan op de bijzondere maatregelen en voorwaarden die door de overheid zijn aangegeven:

- Vooraf reserveren voor het bezoeken van een concert is verplicht, vanwege het maximum aantal
   bezoekers.
   U kunt vanaf 1 augustus 2020 eenvoudig en uitsluitend reserveren via deze website door onder
   de gegevens
van het betreffende concert de knop [Reserveren] te kiezen en vervolgens het
   digitale formulier in te
vullen. Hierna krijgt u binnen enkele minuten een bevestiging per email.

- Er geldt een maximum aantal bezoekers, vol is vol.

- Bij de entree wordt gevraagd of u of uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten hebben.

- Houdt u alstublieft minimaal 1,5 meter afstand van anderen, binnen en buiten de kerkzaal
   (dit geldt niet voor huisgenoten onderling).
   De entree en de kerkzaal zijn aangepast en voorzien van de benodige beschermingsmaatregelen.

- Bij de concerten kunnen nog geen koffie en thee worden aangeboden.

Voor verdere details van de concerten, zie onze Concertagenda

Heel hartelijk welkom bij onze concerten!