Donatieformulier

Het bestuur van de stichting bestaat uit vrijwilligers. Ook de organisatie van de concerten is helemaal in handen van vrijwilligers. Voor het gebruik van de kerk, de onderhoudskosten van het koororgel en de concertvleugel, en voor de vergoeding aan de musici is de stichting afhankelijk van giften en subsidies. Samen met bestaande en nieuwe donateurs en sponsors kunnen wij de concerten succesvol blijven organiseren. Wilt u donateur worden van onze stichting, vul dan onderstaand formulier in. Bij voorbaat hartelijk dank!

Ja, ik word donateur van Stichting Oude Kerk Zoetermeer

per jaar (minimaal € 50,--) en maak dit bedrag over naar: rekening NL22 INGB 0009402998

T.n.v. Stichting Oude Kerk Zoetermeer
te Zoetermeer

Met vermelding van "de CD van uw keuze" en of uw donatie is bestemd voor de carillonconcerten of voor de concerten in de kerkzaal.

Nee