15-03-2023     12:45 - 13:15 uur

Antonia Dunjko (sopraan) & Aliya Iskhakova (vleugel)

Antonia Dunjko komt uit Kroatië, en is actief als sopraan en stemactrice. Zij studeerde aan de Muziek Academie van Zagreb en woont nu in Nederland.
Zij zong in verschillende opera's (van Mozart, Händel, Stravinsky, Haydn en Verdi) en behaalde diverse prijzen in internationale competities. Antonia neemt regelmatig deel aan festivals in Hongarije, Nederland, Duitsland, Kroatië en Italië.

Aliya Iskhakova is een pianiste uit Rusland met een Tataarse achtergrond. Ook zij woont al enige jaren in Nederland.
Ze startte op zevenjarige leeftijd met pianolessen, en doorliep het Kazan Staatsconservatorium, waar zij in 2015 cum laude afstudeerde. Aliya won prijzen op piano competities in Estland en Frankrijk. In Nederland behaalde zij twee masters aan de conservatoria van Rotterdam en Amsterdam. Zij geeft concerten in Nederland, België en Frankrijk en neemt deel aan internationale muziekfestivals.

Antonia en Aliya vormen samen het Aida Duo.

1. Richard Strauss (1864-1949):
Morgen

2. Richard Strauss:
Zueignung

3. Reynaldo Hahn (1874-1947):
L'enamouree

4. Reynaldo Hahn:
Chloris

5. Alphons Diepenbrock (1862-1921):
La Lune Blanche

6. Vincenzo Bellini (1801-1835):
Vaga Luna Che Inargenti