24-11-2021     12:45 - 13:15 uur

Sophie van Dijk (harp)

Sophie van Dijk studeerde aan het Utrechts Conservatorium en nam deel aan verschillende concoursen, zoals het Prinses Christina Concours. Zij volgde masterclasses bij onder andere Gwyneth Wentink.
Sophie geeft regelmatig concerten door het hele land, zowel solo als met haar harp/fluit-duo Sophie-Louise. Zij is ook lid van het Ebony Ensemble uit Zoetermeer.
Sophie speelde al meerdere keren in onze Oude Kerk, met grote waardering van het publiek.

John Thomas (1826-1913):
Watching the Wheat
The Minstrel's Adieu to his Native Land

Jan Ladislav Dussek (1760-1812):
Uit Sonate in c klein:
- Allegro
- Andantino

Michael Glinka (1804-1857):
Nocturne

Carlo Salzedo (1885-1961):
Chanson dans la Nuit

Ludovico Einaudi (1955):
Nuvole Bianche

LET OP:
Bij onze concerten in de kerkzaal sluiten wij aan op de bijzondere maatregelen en voorwaarden die door de overheid zijn aangegeven:

- Voor uw bezoek is een Coronatoegangsbewijs plus geldig identiteitsbewijs verplicht.
   Voor meer informatie zie dit Nieuwsbericht.

- Reserveren voor een concert is niet meer nodig. Plaatsen zijn beschikbaar totdat de
  maximale zaalcapaciteit is bereikt.

- Bij de entree wordt gevraagd of u of uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten hebben.
   Indien dit het geval is, mag u de zaal namelijk niet binnengaan.

- Bij de entree en in de kerkzaal zijn vrijwilligers aanwezig voor hulp en het beantwoorden van uw
   vragen.

Heel hartelijk welkom!